شناسهٔ خبر: 114928 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد:

پاسخگویی به ۱۱۲ درخواست مردمی سفر ریاست جمهوری در دستور کار راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان

پاسخگويي به 112 درخواست مردمي سفر رياست جمهوري در دستور كار راهداري و حمل ونقل جاده اي استان كرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: تعداد ۱۱۲ درخواست مکتوب مردمی مرتبط با حوزه راهداری و بخش حمل ونقل جاده استان وصولی میز خدمت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر اخیر ریاست جمهوری در دستور کار رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، احسان عراقی زاده گفت: در میز ارتباطات مردمی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای که به مدت ۴۸ ساعت و با حضور ۴ نفر از مدیران ستادی سازمان متبوع ، مدیرکل، معاونین و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان برگزار شد، تنها در بخش مکاتبات مردمی ۱۱۲ مورد درخواست ثبت شد.

عراقی زاده افزود: عمده درخواست های مردمی به ترتیب در زمینه راههای روستایی، راهداری، بخش حمل ونقل جاده ای و مجتمع های خدماتی رفاهی – بین راهی به ثبت رسیده اند که احداث راههای روستایی و انجام روکش آسفالت، بیشترین درخواست ها را به خود اختصاص داده که اکثریت آنها نیازمند اعتبار قابل توجهی هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیر بودن ریاست جمهوری در خصوص توجه به مطالبات مردمی و پاسخگو بودن در قالب میز ارتباطات مردمی، این اداره کل هم در کنار دیگر مجموعه های حوزه وزارت راه شهرسازی در قالب میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل در حاشیه سفر رئیس جمهوری به منطقه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: با همکاری و پیگیری مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان برگزار شد و از تمام امکانات موجود برای ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مراجعان استفاده شد.

عراقی زاده یادآور شد: تمامی مطالبات و درخواست های مردمی ثبت شده در میز ارتباطات را پیگیری و با توجه به توان و کمک از مجموعه سازمانی در رفع یا کاهش این مشکلات اقدام خواهیم نمود.