شناسهٔ خبر: 114971 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

از سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شد؛

دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

دیدار رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارمحمدی بخش ضمن بیان برنامه ها و راهکارهای سازمان هواپیمایی کشوری برای مقابله با تهدیدات در حملات احتمالی به ارائه گزارش و اقدامات صورت گرفته به منظور تقویت زیرساخت‌ها و کاهش آسیب پذیری‌های صنعت هوانوردی پرداخت.

 وی همچنین تدابیر اتخاذ شده جهت استفاده از حداکثر ظرفیت سیستم و افزایش خدمات به مردم و متقاضیان صنعت حمل و نقل هوایی را تشریح کرد.

  رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز ضمن بیان اهمیت صنعت هوانوردی برای کشور به انتظارات از این صنعت در حوزه پدافندی اشاره کرد و گفت: در حوزه زیر ساختی در این بخش انتظار داریم ساختار مناسبی برای واحد پدافند غیرعامل با محوریت سازمان هواپیمایی کشوری ایجاد شود.

و به منظور آمادگی همه بخش‌های صنعت هوانوردی رزمایشی با سناریوهای مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شود تا ضمن هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها، مسائل و مشکلات موجود در این بخش بیش از پیش نمایان شود.

وی افزود: در حوزه پدافند تروریستی نیز انتظار داریم که مباحث امنیت فرودگاهی نیز بازمهندسی و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

 سردار جلالی در پایان خواستار شد: در بحث رزرواسیون تدابیری اتخاذ شود تا شرکت های هواپیمایی داخلی در مسیرهای داخلی در بستر سامانه و رزرواسیون داخلی فعالیت کنند همچنین مرکز عملیات اضطراری صنعت (SOC) با مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شود.