شناسهٔ خبر: 115025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان انجام گرفت؛

بهره برداری از عملیات بهسازی و آسفالت محور بلده _ خشواش آمل

مازندران با حضور مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مسئولین استانی و شهرستانی، فاز دوم عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده _ خشواش شهرستان آمل (راه دسترسی به مزار شهدای گمنام) به طول۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۱۶ میلیارد ریال به بهره بردار ی رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،در آیین بهر برداری از فاز دوم عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده _ خشواش شهرستان آمل  که با حضور محمد تیموری معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،  سیدمحمدرضا هاشمی نیا مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،  حاجی پور نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی ،حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و جمع کثیری از مسولین استانی و شهرستانی جهانیان ضمن تبریک گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ ،رجایی و باهنر است و این هفته فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است.

وی تصریح کرد : فاز اول عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده _ خشواش شهرستان آمل ( راه دسترسی به مزار شهدای گمنام) به  طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۱۲۵ میلیارد ریال در سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح استان افزود : عملیات بهسازی و آسفالت راه مذکور در دو فاز برنامه ریزی گردیده بود که به همت این اداره کل جمعا" به طول ۲۲کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۴۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

جهانیان خاطر نشان ساخت: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی،یکی از فعالیت‌های سازمان را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

وی ادامه داد : همزمان با اجرای عملیات آسفالت ،عملیات ایمن سازی محور در قالب خط کشی ، نصب گاردریل و تابلو نیز اجرایی شد.

جهانیان در خصوص دیگر پروژه های افتتاحی این اداره کل در هفته دولت اظهار داشت :همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۹۷ پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعتباری بالغ بر۳۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: ان شاء الله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی و خدمت صادقانه تلاشهای مضاعفی را همچون گذشته برای ایجاد یک راه روستایی مناسب و ایمن در استانی سر سبزی چون مازندران ایجاد نموده تا باعث رشد و ترقی در تمامی جهات در این خطه ولایت مدار باشیم.

گفتنی است: مازندران بیش از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی داشته که از این میزان حدود ۷۸۴۴کیلومتر راه روستایی است.