شناسهٔ خبر: 115052 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آغاز اجرای آسفالت پنج کیلومتر نخست کمربندی پاکدشت

آزاد دوار معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز اجرای آسفالت کیلومتر صفر تا پنج کمربندی پاکدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) امیرحسین آزاددوار گفت: طی روزهای آینده مقرر شده است پنج کیلومتر اول پروژه کمربندی پاکدشت آسفالت شود و در فاز بعدی نیز پنج کیلومتر دوم زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه مقرر گردید ۸ کیلومتر ابتدایی آسفالت شده و ۲ کیلومتر نیز زیرسازی انجام شود.

آزاددوار خاطرنشان کرد استملاک پروژه برعهده فرمانداری شهرستان است که می بایست نظارت درستی در خصوص تحویل اراضی مردم و جلب رضایت آنها صورت پذیرد، از سوی دیگر رفع مشکل ریختن نخاله و زباله شهری است که این موضوع توسط فرمانداری باید رفع گردد.

لازم به ذکر است پروژه ۳۵ کیلومتری کمربندی پاکدشت در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) از تهران به مشهد بوده و همچنین مورد مطالبه اکثریت جامعه صنعتگران و تولیدکنندگان شهرستان پاکدشت است که مقرر گردید با هدف تسریع در عملیات عمرانی جلسات هفتگی به منظور رفع موانع و مشکلات پروژه در محل کارگاه پروژه تشکیل شود.