شناسهٔ خبر: 115081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه راهداری خراسان جنوبی طی هفته دولت

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۷ پروژه راهداری در سطح استان طی هفته دولت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی این اداره کل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در هفته دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۵۷ پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۶۸ میلیارد ریال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد ۵۳ پروژه افتتاح و بهره برداری و ۴ پروژه نیز عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز می شود که ۴۷ پروژه مربوط به حوزه راهداری و ۱۰ پروژه در حوزه راه روستایی خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی افزود: این پروژه ها در حوزه های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه، تعمیر پل ها و ابنیه راه، روشنایی، اصلاح و ایمن سازی راه، احداث راه روستایی و... به بهره‌برداری خواهد رسید.

جلال زاده تصریح کرد: از مهم ترین پروژه های مورد بهره برداری در این هفته می توان به ساخت و آسفالت راه های روستایی به طول ۵۰ کیلومتر اشاره کرد که با افتتاح این پروژه ها ۱۶۱۲ نفر جمعیت روستایی استان از نعمت راه آسفالته بهره مند می‌شوند.

وی یادآور شد: لکه گیری، و روکش آسفالت محور سربیشه – نهبندان به طول ۱۰ کیلومتر ، رفع ۲ آبنما و تبدیل آن به پل و اجرای عملیات روشنایی در دو شهرستان نیز از جمله دیگر پروژه های آماده افتتاح در هفته دولت است.