شناسهٔ خبر: 115105 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

ممنوعیت اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها

آمادگی ۱۰۰درصدی ناوگان حمل و نقل لرستان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ممنوعیت اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: بلیت اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روز فروش و در محل پایانه‌های مسافری یا دفاتر فروش بلیت سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

وی افزود: بلیت اتوبوس زائران اربعین صرفاً به نام زائر صادر می‌شود و اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان با تاکید بر اهمیت هوشیاری زائران اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: زائران اربعین به تبلیغات و خبرها در فضای غیر رسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیت به صورت پیش فروش یا سرویس‌های دربستی که با هدف کلاهبرداری از زائران و کسب منافع غیرقانونی صورت می‌پذیرد، توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.