شناسهٔ خبر: 115117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

جاده‌های آذربایجان‌غربی آماده تردد زائران اربعین حسینی

دکتر حمزه لو رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر بهسازی قسمت‌های در دست احداث بزرگراه ارومیهمهابادمیاندوآب، مسیر ۴ کیلومتری کاسورده_تمرچین به عنوان جاده جایگزین دسترسی به مرز تمرچین آماده تردد زائران اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از جاده‌های دسترسی به پایانه مرزی تمرچین اظهار داشت: عملیات تسطیح و رگلاژ مسیرهای منتهی به تمرچین  انجام شده و اقدامات ارتقای ایمنی و ساماندهی محورها در دست اجراست.

وی ادامه داد: تمامی منابع و ماشین‌آلات گروه‌های راهسازی در اختیار ستاد اربعین هستند و تسطیح و بهسازی مسیرها با قوت انجام می‌شود. 

حمزه‌لو افزود: آماده‌سازی پارکینگ برای تردد زائران اربعین در جاده‌های شهرستان پیرانشهر و مسیرهای پدافندی اجرا می‌شود. 

وی تأکید کرد: شورای هماهنگی راه‌ و شهرسازی آذربایجان‌غربی با قوت و با تمام نیروها پای کار است تا ارائه خدمات به زائران حسینی به نحو شایسته صورت گیرد.

باتوجه به موافقت ستاد اربعین کشور با بازگشایی مرز تمرچین برای نخستین بار جهت تردد زائران حماسه پیاده‌روی اربعین به همت مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ٣٠ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی افتتاح می‌شود.