شناسهٔ خبر: 115124 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها مطرح کرد:

فرودگاه‌ها از ظرفیت حراست و امنیت فرودگاهی بهره‌برداری کنند

حسنی مديرکل دفتر حراست و امنيت فرودگاهي شرکت فرودگاه ها مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: حراست و امنیت فرودگاهی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکبر حسنی مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در دومین همایش مدیران ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که روز سه‌شنبه در تهران برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه‌هایی که از ظرفیت حراست و امنیت فرودگاهی استفاده می‌کنند با کمترین مشکل مواجه هستند وحراست و امنیت فرودگاهی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی مدیران کل فرودگاه‌های کشور را اولین همکاران خود در حراست و امنیت فرودگاهی دانست و عنوان کرد: مسئولین حراست و امنیت در فرودگاه‌ها به عنوان رابط و مجری امور هستند که باید حواشی احتمالی  را مدیریت کنند.

مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ضمن تاکید بر اهمیت ارتقای شان نظارتی حراست گفت: حراست و امنیت فرودگاهی حق کار نظارتی و اطلاعاتی بر مدیران کل را ندارد اما این موضوع شان نظارتی حراست و امنیت فرودگاهی را نفی نمی کند.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حسنی در پایان خاطرنشان کرد: در جلساتی که با حضور اعضای کمیته برگزار می‌شود، لازم است که حتما یک نماینده از سوی حراست و امنیت فرودگاهی حضور داشته باشد.