شناسهٔ خبر: 115126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد:

هفته دولت، نماد تحقق وعده های دولت سیزدهم و هم افزایی توسعه توانمندی ها

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با انتشار پیامی هفته دولت و روز کارمند را به خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با انتشار پیامی هفته دولت و روز کارمند را به خانواده بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تبریک گفت. در متن پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران چنین آمده است : بزرگداشت هفته دولت، نمادی از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

این هفته فرصت مغتنمی است تا شهروندان فهیم بدانند خادمین خویش در حوزه اجرا چه کرده و می کنند تا در جریان اقدامات، گره گشایی ها، رفع کاستی ها و توسعه توانمندی ها قرار گیرند ، در این میان دولت مردمی در مسیر تحقق وعده ها و میثاق خود با ملت استوار، ثابت قدم و پیشرو است و با درک چنین ضرورت و اهمیتی، پیگیری وعده ها و اقدامات را در دستور کار قرار داده است چرا که برای رسیدن به توسعه پایدار بدون مشارکت نهادمند ونظارت مستمر عمومی ملت میسور نخواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و متعهد به ویژه همکاران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تبریک عرض نموده و از تمامی همکارانم می خواهم با تاسی به شهیدان گرانقدر دولت ، عملکرد آن عزیزان را در پاسخگویی به مردم سرلوحه کار و تلاش خویش قرار دهند.