شناسهٔ خبر: 115154 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام خبر داد؛

نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام

ریل مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام از نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مصیب رستمی، مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام با بیان اینکه این آزمایشگاه در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی خاص و منحصربه‌فرد نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته است،‌ گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور این آزمایشگاه موفق شد با حضور در پروژه زیرسازی قطعه چهار طرح اتصال شبکه ریلی استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی با هدف ارائه خدمات مشاوره فنی، ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه‌های عمرانی در پروژه‌های اجرایی ملی و استانی در سطح استان ایلام بیش از ۶۰۰ آزمایش مورد نیاز را انجام و نتایج آن را در اختیار کارفرما قرار دهد.

وی افزود: در این پروژه بیش از ۲۰۰ مورد آزمایش کنترل کیفیت عملیات بتنی، ۳۰ مورد آزمایش کنترل عملیات خاکی و بیش از ۳۰۰ مورد آزمایش‌های مرغوبیت مصالح و ... در آزمایشگاه مستقر در پروژه انجام شد و زمینه لازم برای افتتاح این پروژه طی روزهای آینده به مناسبت گرامی داشت هفته دولت فراهم آمد.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک،‌ مدیر این آزمایشگاه در استان ایلام آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی و دولت در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز کشور دانست و خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه امکان ارائه بیش از ۶۰۰ نوع آزمایش، مطالعه و خدمت با بهره‌بردای از تجهیزات نوین و منحصربه فرد را در سراسر کشور دارد.