شناسهٔ خبر: 115162 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه بهسازی و تعریض چنداب – شریف آباد در هفته دولت

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه چنداب-شریف آباد به مبلغ بیش از ۳۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: یکی از برنامه های مهم و محوری استان، تکمیل طرح های نیمه تمام برای بهره‌مندی زودتر ساکنان استان از مزایا و مواهب آن است و ما آمادگی کامل برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در هفته دولت در حوزه راهسازی را داریم.  

وی افزود: امسال همزمان با هفته دولت پروژه های متعددی در نقاط مختلف استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

محبت خواه گفت: باتوجه به اهمیت ایمن سازی درمسیر محور امام رضا(ع) و دغدغه های مسئولین شهرستان پاکدشت با تلاش شبانه روزی همکارانم در معاونت مهندسی و ساخت و همچنین تعاملات استانی عملیات اجرایی ۹ کیلومتر از باند جنوبی  محور شریف آباد – چنداب همزمان با هفته دولت به بهربرداری می رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: کل پروژه امام رضا(ع) در محدوده عملکرد استان تهران  ۲۰ کیلومتر می باشد که در سنوات گذشته تا کنون عملیات اجرایی قسمتهای از آن به اتمام رسیده است که مراحل نهایی طرح با هدف ارتقاء ظرفیت عبوری وروان کردن ترافیک با همت دولت سیزدهم در هفته دولت  عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی در پایان گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد سال‌ها به صورت نیمه تمام معطل مانده و عمر برخی پروژه ها از یک دهه نیز عبور کرده است.