شناسهٔ خبر: 115235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دومین روز هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از ۵ پروژه راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار

مازندران سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار از بهره برداری از ۵ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار در دومین روز گرامی داشت هفته دولت خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مازندران ،حمید محمدی به اهمیت راه های ارتباطی شهرستان اشاره و عنوان نمود : عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی این شهرستان به طول۷ و نیم با اعتباری بالغ بر ۷۱ میلیارد ریال و همچنین تعریض محور اصلی کوهی خیل به جویبار به طول ۲و نیم کیلومتر و با اعتباری باالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید . 

وی تصریح کرد:پروژه های  بهسازی و روکش راه روستایی روستای قوشچی محله ۱۱۵۰ متر با اعتبار ۱۸میلیارد ریال ،بهسازی و روکش راه روستایی روستای سید زین العابدین به بیکارایش به طول ۳ کیلومتر با اعتبار۲۰میلیارد ریال،بهسازی و روکش راه روستایی روستای دونچال به میستان ۱۱۰۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال،بهسازی و روکش راه روستایی روستای اسماعیل کلا بزرگ به طول ۲کیلومتر با اعتبار ۱۵میلیارد ریال بخشی از عملکرد این شهرستان است.

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جویبار خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی خاطر نشان ساخت :ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

محمدی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکارسازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم و لکه گیری با آسفالت سرد و گرم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.