شناسهٔ خبر: 115246 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت؛

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

هفته دولت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)؛ جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. 

 متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام

هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد

در تقویم ملی ما، نخستین هفته‌ی شهریورماه به‌عنوان «هفته‌ی دولت» و روز چهارم شهریورماه، با عنوان «روز کارمند» نامگذاری شده است. این تاریخ، یادآور شهادت فرزندان پاک‌نهاد انقلاب و اسوه‌های مجاهد دولت، شهیدان والامقام «رجایی» و «باهنر» است و چه نیکوست که نام و خاطره‌ی این شهیدان خدمتگزار، به نام هفته‌ی دولت پیوند خورده تا به‌عنوان الگویی شایسته و سرمشقی ماندگار در عرصه‌ی مدیریت نظام جمهوری اسلامی برای خادمین ملت‌ باشند.

این هفته فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام رفیع این شهیدان سرافراز و مرور بزرگمردی و حماسه آفرینی این فرزندان شایسته انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان و امام شهیدان است تا دولت و کارکنان خدوم آن با پشتکار، تلاش های خالصانه، تعهد و اخلاق مداری ادامه دهنده این مسیر روشن باشند. 

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این ایام فرصتی ارزشمندی است جهت تجلیل از انسانهای شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، این ایام  را گرامی داشته و سلامتی و توفیقات روزافزون تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان بویژه کارمندان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی را در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم ارواحناه فداه و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان خواستارم.‍

جعفر شهامت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی