شناسهٔ خبر: 115258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت آغاز هفته دولت؛

مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کردند

غبارروبی مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت ، باحضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس ، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ، امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی )، مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دولت ، باحضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس، با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ، امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

 در این مراسم معنوی ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: دولت شهید رجایی دولتی مکتبی بود که در آن دوران بحرانی، برای خدمت به نظام و مردم صادقانه عمل کرد و امروز هم دولت خدمت‌گزار، بدون منت در این مسیر گام برمی دارد. 

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل ‌هاشم با تاکید بر عدالت ورزی و کاهش فاصله طبقاتی، گفت: این مهم از اولویت های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای دولت سیزدهم است و دولت در این راستا باید فساد ستیزی را سرلوحه خود قرار دهد.

وی به عملکرد یک‌ساله دولت نیز اشاره کرد و گفت: دولت در این یک سال کارنامه موفقی داشته است و نباید برخی کاستی‌ها، موجب زیر سوال رفتن عملکرد دولت شود.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: عهد و میثاق ما با شهدا، قلبی، دلی و جاری است و ما هر چه داریم را مدیون شهدا هستیم. 

عابدین خرّم افزود: شهدا با نثار خون و جان خود، پایداری انقلاب اسلامی را رقم زدند و ما نیز در گام دوم انقلاب، ماندن در مسیر شهدا و اباعبدالله الحسین (ع) را در گرو عهد و پیمان با این خون‌های پاک می‌دانیم.

در این مراسم، حاضرین با غبارروبی، نثار گل و خواندن فاتحه، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند.