شناسهٔ خبر: 115348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اعلام کرد:

جابجایی ۶۶۶ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

۴.۴ درصد افزایش جابجایی مسافر معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۵ ماهه گذشته ۶۶۶ هزار نفر مسافر از استان اردبیل جابجا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های مسافربری شهرستان خلخال گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۰۶ هزارنفر مسافر بود افزایش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۳۱ هزار و ۷۵۸ نفرمسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس،۵۶ هزار و ۹۶۰ نفربا مینی بوس و ۲۷۷ هزار و ۲۸۴ نفر نیز بوسیله سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۱۶ هزار سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و بیان کرد:در ۵ ماهه سال گذشته ۲۷۰ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس جابجا شده بودند.

وی اظهار کرد:در جابجایی مسافران با مینی بوس نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر بود رشد خوبی را شاهد هستیم.

شیرین زاده فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یاد اور شدو اظهار کرد:هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبرداد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.