شناسهٔ خبر: 115353 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نخستین روز هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر انجام شد

عملیات اجرایی پل بزرگ روستای درودگاه در شهرستان دشتستان

عملیات ساخت پل درودگاه عملیات ساخت پل درودگاه به عنوان آرزوی دیرینه و مطالبه جدی مردم این روستا به مناسبت هفته دولت و در آیینی با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، عملیات ساخت پل درودگاه به عنوان آرزوی دیرینه و مطالبه جدی مردم این روستا به مناسبت هفته دولت و در آیینی با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.

احمد محمدی زاده در آیین آغاز عملیات اجرایی این پل با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت : احداث پل درودگاه از مطالبات جدی و چندین ساله اهالی روستای درودگاه بود که در دولت سیزدهم محقق شد .

استاندار بوشهر اظهار داشت : خدمت به مردم در دولت سیزدهم  عبادت است و امروز خوشحالیم که به وعده خود برای احداث پل برای این روستا عمل کردیم.

   ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ درودگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: باهمت وتلاش ستودنی همه مسئولان امروز شاهد اجرای پروژه ای هستیم که آرزوی چهل ساله مردم روستای درودگاه در برآورده می سازد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : این کار بزرگ مرهون تلاش‌های جهادی مدیران استان بوشهر خصوصا استاندار محترم ، معاون عمرانی استاندار ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندار شهرستان دشتستان است که در کمترین زمین این پروژه را به مناقصه و اجرا رساندند .

وی افزود : به عنوان خدمتگزار مردم و کسی که افتخارم نوکری مردم این شهرستان است از کسانی که برای اجرای این پروژه تلاش کردند تقدیر می‌کنم و باید تلاش کنیم که این طرح مهم در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در مراسم عملیات اجرایی  پل درودگاه گفت : این پل از جمله پروژه های شاخص راهداری در هفته دولت امسال است که با مساعدت مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استان  خیلی زود مصوب و به مناقصه رفت و الحمدولله امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد .

وی با بیان نکات فنی این پل افزود : پل بزرگ درودگاه دارای ۱۶۴ طول ،۶ دهانه ۲۰متری ، ۵پل باکسی ۸ متری و ۸.۵ عرض با پیاده رو دو طرفه است که با اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرف مدت ۲ سال ساخته خواهد شد .

 اخترشناس با بیان دست آوردهای دولت سیزدهم در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در هفته دولت ۱۴۰۱ مجموعا ۳۷ پروژه شامل تعداد ۲۴ پروژه در بخش بهره برداری و ۱۳ پروژه در بخش عملیات اجرایی با اعتباری معادل ۲ هزار۶۴۰ میلیارد ریال تقدیم مردم استان می شود .