شناسهٔ خبر: 115374 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دومین روز از هفته دولت انجام شد :

 بهره برداری از دو پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان خوی

 بهره برداری از دو پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان خوی  همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی و محلی بهره برداری از دو پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان خوی به طول مجموعا ۹.۴ کیلومتر و اعتبار ۸۵ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش روابط عمومی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: این دو پروژه شامل بهسازی و آسفالت محور روستایی بیزنده - ایواوغلی به طول ۷.۳ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و بهسازی و آسفالت محور روستایی یاریم قیه به طول ۲.۱ کیلومتر که با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بود که در ایام جاری به بهره برداری رسید.

وی افزود : با بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی بیزنده - ایواوغلی ۶ روستای این منطقه با ۲ هزار خانوار و ۶۲۰۰ نفر جمعیت از راه آسفالته برخوردار خواهند شد که بی شک تاثیری بسیاری در رشد، توسعه و شکوفایی اقتصادی این منطقه خواهد داشت.

آرامون ادامه داد: با بهره برداری از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی یاریم قیه شهرستان خوی نیز ۲ روستای این منطقه با ۸۳ خانوار و ۲۹۰ نفر جمعیت از راه مناسب آسفالته برخوردار می شوند.
 وی اظهار داشت: سال گذشته ۴۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان خوی آسفالت شده بود و از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ کیلومتر دیگر از محورهای روستایی این شهرستان آسفالت شده و تا پایان سال جاری برای آسفالت ۱۵ کیلومتر دیگر برنامه ریزی شده است.

گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بعد از مراسم بهره برداری از این پروژه های روستایی ، همراه با شهردار شهرستان خوی از تقاطع بزرگراه شهید سلیمانی و محور خوی  - قطور بازدید و سپس با حضور در شهرک حمل و نقل آذر کوهسار این شهرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف این شهرک در دیدار و گفتگوی صمیمی با پرسنل و رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای کالا مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.