شناسهٔ خبر: 115383 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید با آرمان‌های امام (ره)

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید با آرمان‌های امام (ره) جمعی از معاونان، مدیران و کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید به همراه مدیرعامل این شرکت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح شنبه ۵ شهریورماه آئین تجدید میثاق علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و همچنین کارکنان شرکت عمران شهرهای جدید با آرمان‌های امام (ره) در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سال ۱۴۰۱ برگزار شد، جمعی از مشاوران، مدیران، کارکنان این شرکت و همچنین مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شهرهای جدید پرند، اندیشه و پردیس حضور داشتند و ضمن حضور بر مزار شهدای هفتاد و تن به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کردند.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، جعفری در این آئین با بیان اینکه از امام راحل (ره) می‌خواهیم تا برای توفیق ما در مسیر خدمت در رکاب ولایت و رهبری دعا کنند گفت: از حضرت امام (ره) می‌خواهیم تا در این شرایط امروز نظام جمهوری اسلامی که تماما برای توسعه، کاری انقلابی و جهادی می‌طلبد برای ما دعا کنند تا بتواینم شرایطی مناسب‌تر با فضایی مبتنی بر عدالت اجتماعی و محیطی مناسب در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای مردم فراهم کنیم. ما باید برای مراقبت، توسعه و ترویج این نظام، انقلابی و جهادی عمل کنیم و در این راه از امام و شهدا که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری کرده و اثبات کردند که پای آرمان‌های نظام ایستاده اند طلب دعا می‌کنیم. انشاله که ما نیز همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها به عهد و پیمان خود وفادار باشیم.