شناسهٔ خبر: 115421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۰ پروژه راهداری لرستان در شهرستان پلدختر

افتتاح ۱۰ پروژه راهداری لرستان در شهرستان پلدختر در چهارمین روز از هفته دولت، آیین افتتاح و آغاز بهره‌برداری از ۱۰ پروژه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در شهرستان پلدختر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، در این مراسم که در محل اجرای پروژه روکش آسفالت محور روستایی دمرود افرینه و با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با گرامیداشت هفته دولت گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و براساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌رسانی به مردم مناطق کمتر برخوردار و از طرفی برنامه‌های عدالت‌محور دولت، امروز ۱۰ پروژه زیرساختی در حوزه راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان در شهرستان پلدختر تقدیم مردم شد.

وی، اجرای روکش آسفالت و احداث دیوار حائل به طول ۱۴ کیلومتر در محورهای اصلی و احداث و اجرای روکش آسفالت  ۱۲.۵ کیلومتر در محورهای فرعی و روستایی را از پروژه‌های مورد افتتاح عنوان کرد.

حمید خادم فرماندار پلدختر نیز در این مراسم با قدردانی از راهداری لرستان گفت: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه همه دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات خادمان مردم در حوزه‌های زیرساختی شهرستان پلدختر هستیم.

وی افزود: هرچند با توجه به انباشت مشکلات و محرومیت‌ها در شهرستان پلدختر، آنطور که شایسته‌ی این مردم است کار نشده، اما اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و پروژه‌های قابل توجهی نیز در حال اجرا است که با بهره‌برداری از آنها تحولی بزرگ در شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

در این مراسم که جدیدی مشاور مدیرکل و مدیر حراست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و بخشدار معمولان نیز حضور داشتند، روکش آسفالت محور دمرود افرینه به طول ۱.۵ کیلومتر به نمایندگی از سایر پروژه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افتتاح شد.

این گزارش می‌افزاید: زیرسازی و روکش آسفالت محورهای اصلی پلدختر به خرم‌آباد، پل زال، دره‌شهر، محور قدیم پلدختر-پل زال، احداث دیوار حائل محور پلدختر-پل زال، زیرسازی و روکش آسفالت محورهای روستایی خرسدر، چم‌گردله، تیمورآباد و باغ‌ پیشی از جمله پروژه‌های مورد افتتاح در پلدختر بود.