شناسهٔ خبر: 115426 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از ۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای درشهرستان محمود آباد

مازندران رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان محمودآباد از بهره برداری از دو پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان محمود آباد در گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،ماشاله صفری از بهره برداری عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی اسلام محله-سیرجارون به طول یک و نیم با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و و آغاز به کار عملیات احداث رمپ ورود و خروج راه آنتنی اهلم با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال خبر داد.

وی تصریح کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی خاطر نشان ساخت :ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان محمود آباد در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکارسازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم و لکه گیری با آسفالت سرد و گرم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است .