شناسهٔ خبر: 115428 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از ۳ پروژه راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود

مازندران سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان میاندورود از بهره برداری از ۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در گرامی داشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،سید سامان باقری به اهمیت راه های ارتباطی شهرستان اشاره و عنوان کرد: بهسازی و روکش آسفالت روستای عزت الدین میاندورود به طول ۱۳۰۰ متر و اعتبار ۱۶میلیارد ریال، احدات دیوار سنگی و زهکشی در محور منتهی به سنه کوه و وارمی با اعتباری بالغ بر مبلغ ۷میلیارد ریال، احداث دیوار و زهکشی محور دارابکلا- سرتا با اعتباری بالغ بر  ۱۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

وی تصریح کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

وی خاطر نشان ساخت :ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندورود در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکارسازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم و لکه گیری با آسفالت سرد و گرم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است .