شناسهٔ خبر: 115439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز هفته دولت اتفاق افتاد؛

آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کاشمر با حضور استاندار خراسان رضوی

طرح نهضت ملي مسكن  شهرستان كاشمر در خراسان رضوي استاندار خراسان رضوی در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور در شهرستان کاشمر فرمان آغاز عملیات اجرایی و آماده سازی سایت ۳۲ هکتاری نهضت ملی مسکن برای ایجاد ۳ هزار واحد مسکونی و همچنین آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی دیگر را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، یعقوبعلی نظری با همراهی معاونت مسکن و ساختمان این اداره کل در فاز پنجم مسکن مهر شهرستان کاشمر حاضر و در جریان روند فعالیتهای عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶۲۱ میلیارد ریال قرار گرفت.

 نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع مسکن در سبد خانوار و معیشت خانواده ها تاثیر بسیار دارد گفت: در شهرستان کاشمر مشکل زمین وجود ندارد و به زودی ساخت حدود ۳ هزار واحد مسکونی دیگر آغاز می‌شود

 نظری ابراز امیدواری کرد: مشکل جاده شادمهر -کاشمر هم به زودی حل شود تا دسترسی اهالی، بردسکن، خلیل آباد و کاشمر مرتفع شود.

در این بازدید همچنین آسفالت معابر روستاهای شهرستان کاشمر به متراژ بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود نیز به بهره برداری رسید.