شناسهٔ خبر: 115449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان:

۹۱۱واحد مسکن مهر در یک سال گذشته به متقاضیان تحویل شده است

مسکن مهر کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: در طول یک سال گذشته و در دولت سیزدهم تعداد ۹۱۱ واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کردستان) ، عرفان مرادی گفت :  برنامه ابلاغی مسکن مهر شهری در استان کردستان ۳۸۶۶۰ واحد بوده که تعداد ۳۴ هزار و ۲۲۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۴۴۳۵ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تعیین شده بود .

مرادی ادامه داد:  از کل واحدهای مسکن مهر تا ابتدای سال ۱۴۰۰، ۱۶۵۴ واحد باقی مانده بود که از شروع دولت سیزدهم و با تلاش های مجموعه عوامل، از این تعداد ۹۱۱ واحد به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه از مجموعه واحدهایی که هنوز تحویل نشده تعداد ۵۴۳ واحد با پیشرفت ۹۸ درصد در حال اتمام هستند گفت:  به زودی با اتمام عملیات اجرایی این تعداد واحد نیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

مرادی علت اصلی تاخیر در واگذاری ها و مشکلات پروژه را تورم و گرانی ،نداشتن توان مالی سازنده، ضعف مالی متقاضیان و بالا بودن هزینه ساخت و آماده سازی با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه کردستان و بعضاً مشکلات حقوقی اعلام کرد.