شناسهٔ خبر: 115450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی ستاد اقامه نماز کشور صورت گرفت؛

تقدیر از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بابت احداث سه باب نمازخانه های بین راهی

تقدیر ستاد اقامه نماز ار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی.jpg ستاد اقامه نماز کشوز از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بابت احداث سه باب نماز خانه بین راهی طی سال گذشته تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، به منظور تحقق توسعه مراکز عبادی و رفاهی و خدمت‌رسانی به کاربران جاده ای سه نمازخانه بین راهی استان در محورهای قاین- بیرجند و طبس- اصفهان و دیهوک-  راور احداث شد.

به این منظور از سوی ستاد اقامه نماز از همکاری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در پشتیبانی از فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز تقدیر و تشکر شد.

کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی به نیابت از ستاد اقامه نماز کشور از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدیر به عمل آورد و در ادامه تصریح کرد: در احداث نمازخانه های بین راهی کار عالی انجام شد که در ارزیابی سال 1400 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: این عملکرد به دلیل همکاری مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مححق شد که قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور از این همکاری و همراهی تقدیر به عمل آوردند.

کمیلی ادامه داد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی نظارت به نمازخانه های بین راهی بسیار اهمیت داشته و باید در تمیزی و بهره مندی مسافران از نمارخانه ها توجه ویژه داشته باشیم.

اسد اله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت، این هفته و روز کارمند را تبریک عرض کرد.

وی ادامه داد: با توجه همراهی ستاد اقامه نماز با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توانستیم زمینه احداث این سه نمازخانه را در استان محقق کنیم تا ظرفیت خوبی برای مسافران در جاده های استان فراهم شود.