شناسهٔ خبر: 115467 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

مرداد امسال ۵هزار و ۷۱۱ برگ گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در قزوین صادر شد

معاینه فنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از صدور ۵هزار و ۷۱۱ برگ گواهی معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در استان طی مردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت:این تعداد گواهی معاینه فنی در ۵ مرکز فعال معاینه فنی استان قزوین صادر شده است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده طی ماه گذشته پرداخت و افزود: در همین مدت ۷۰۹هزار تن کالا  به خارج از استان و ۱۴۵هزار تن کالا داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان جابه‌جا شده  است.

معیری‌پور ادامه داد: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای نیز در یک ماه گذشته ۱۶۴هزار و ۷۳۵ مسافر را به مقاصد داخل و خارج از استان حمل کرده است.

وی، صدور ۶۴هزار و ۶۲۲ برگ بارنامه حمل کالا، ۱۴۹فقره کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل ونقل کالا و ۹۰ فقره کارت هوشمند برای رانندگان و ناوگان حمل و نقل مسافر را از دیگر اقدامات این معاونت در یک ماه گذشته عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:در حوزه ایمنی وترافیک نیز این اداره کل طرح ایمن سازی یا تجدید ایمن سازی مدارس را در ۶مدرسه حاشیه راه ها اجرا و ۱۰عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران توزیع کرد.

معیری‌پور افزود: همچنین گشت های بازرسی این معاونت از ۷۶خودرو  به منظور کنترل اضافه تناژ بار بازرسی کردند و ۹گشت نظارت بر حمل مواد خطرناک نیز انجام شد.