شناسهٔ خبر: 115474 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هفته دولت انجام گرفت؛

اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی و عفاف حجاب در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی

برنامه های فرهنگی و عفاف و حجاب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی.jpg بیش از ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی ‌و عفاف و حجاب طی هفته دولت در اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده ای خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، همزمان با هفته دولت و به منظور تبیین اهداف شورای فرهنگی اداره کل بیش از ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی و عفاف و حجاب در این اداره کل برگزار می شود.

در راستای این برنامه ها، دبیر شورای اقامه نماز و دبیر کمیته عفاف و حجاب از پایانه مسافر شهرستان بیرجند بازدید و بررسی موارد اجرایی عفاف و حجاب در این مجموعه انجام شد.

همچنین جلسه کمیته عفاف و حجاب و شورای فرهنگی اداره کل به منظور برنامه‌ریزی برای برنامه های پیش بینی شده در هفته دولت نیز برگزار شد.

برگزاری درس اخلاق در نماز خانه اداره کل ، تبلیغات محیطی و فضاسازی اداره‌کل در بحث عفاف و حجاب و تبیین شاخص های عفاف و حجاب برادران و خواهران از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

تبیین مباحث عفاف و حجاب در پایانه بار، مسافر، اداره کل و سایر ادارات مربوطه، پیام های عفاف و حجاب از نگاه شهدا و برگزاری نشست دوره" خورشید خانه ات باش"  نیز از دیگر موارد اجرایی در این هفته است.

گفتنی است؛ تهیه استند، پوستر، درج پیام در باکس اداره با پیام مضامین عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، درج پیام در صفحه اصلی سایت و ارسال پیامک با عناوین ذکر شده و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در برنامه های این هفته تبیین شده است.