شناسهٔ خبر: 115527 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در الشتر و چگنی

افتتاح پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در الشتر و چگنی همزمان با پنجمین روز هفته دولت، پروژه احداث پل چم‌گرگعلی الشتر و روکش آسفالت راه روستایی پاهلت چگنی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، پروژه احداث پل چم گرگعلی الشتر که از پروژه‌های بازسازی سیل فروردین ۹۸ استان باقی مانده بود، با حضور سرپرست معاونت راهداری این اداره‌کل و سرپرست فرمانداری الشتر افتتاح شد.

مسعود امیری سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در مراسم افتتاح این پل با گرامیداشت هفته دولت گفت: در این هفته پروژه‌های مختلف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سراسر استان به بهره‌برداری رسید که در شهرستان الشتر شاهد افتتاح پل چم‌گرگعلی هستیم.

وی با اشاره به مشخصات فنی پروژه پل چم‌گرگعلی گفت: این پل که در سیل فروردین ۹۸ تخریب شده بود، به طول ۳۶ متر و عرض شش متر و با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان احداث شده است.

براساس این گزارش، مرادی سرپرست فرمانداری الشتر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش راهداری لرستان در اجرای پروژه‌های زیرساختی شهرستان الشتر، گفت: با توجه به انباشت مشکلات در بخش زیرساخت‌ها، شهرستان الشتر نیازمند توجه بیشتر از سوی دستگاه‌های مختلف به‌خصوص راهداری است.

همچنین در شهرستان چگنی، پروژه آسفالت راه روستایی پاهلت به طول ۱.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسئولان محلی برگزار شد.

افشین بازگیر فرماندار شهرستان چگنی در این مراسم، با تبریک هفته دولت و قدردانی از راهداری لرستان، خواستار توجه بیشتر به حوزه راه‌های روستایی این شهرستان شد.