شناسهٔ خبر: 115528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی انجام شد:

افتتاح ۳۰ کیلومتر راه روستایی در دلفان

افتتاح ۳۰ کیلومتر راه روستایی در دلفان در پنجمین روز از هفته دولت، زیرسازی و روکش آسفالت راه روستایی به طول ۳۰کیلومتر در شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که با حضور فرماندار دلفان، بخشدار کاکاوند و مسئولان محلی این شهرستان در محل محور روستایی جعفرآباد ونو برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت گفت: با توجه به‌ شرایط خاص شهرستان دلفان از نظر پایین بودن شاخص‌های برخورداری از راه روستایی در ابلاغ اعتبارات ۱۴۰۰، توجه ویژه‌ای به این شهرستان شد و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به ساخت و توسعه راه‌های روستایی دلفان تعلق گرفت که در قالب آن پروژه‌های زیادی در بخش‌های مختلف تعریف شد.

وی افزود: با پیگیری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان و همکاری پیمانکاران بخش خصوصی تاکنون ۳۰ کیلومتر از این محورها آسفالت شده است.

ملکی صادقی با اشاره به مشخصات فنی پروژه‌های مورد افتتاح گفت: در این راستا زیرسازی و روکش آسفالت محورهای جعفرآباد ونو، چیه و تلیاب جمعا به طول ۱۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان به نمایندگی از ۳۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که امیدواریم مورد رضایت مردم واقع شود.

در ادامه این مراسم، اصغر قهرمانی فرماندار دلفان نیز با بیان برکات نظام جمهوری اسلامی و رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت‌زدایی از مناطق کمتربرخوردار و تلاش در راستای توسعه متوازن، از تلاش راهداری لرستان در حوزه راه روستایی قدردانی کرد.

این گزارش می‌افزاید: محورهای روستایی عزیزکشته و عزیزآباد سراب غضنفر از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در شهرستان دلفان است که در این قالب تقدیم مردم می‌شود.