شناسهٔ خبر: 115564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته دولت صورت پذیرفت :

بهره برداری از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای درشهرستان چالوس

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۴ پروژه در راه های ارتباطی این شهرستان به طول ۵۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر به۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، مهدی صفایی تصریح کرد: در این هفته ۴ پروژه در محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی پنجک به آشیر به طول ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر۱ میلیارد تومان ، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی طویر-ناتر-عالی رود به طول ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر۷۵۰ میلیون تومان، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی گرمابک به طول ۱ کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی کلاردشت به عباس آباد به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهرستان چالوس  به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند به همین دلیل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... از دغدغه های این اداره است.

صفایی افزود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  به شمار می‌آید.