شناسهٔ خبر: 115576 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

بهره برداری از ۵۲ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در استان اردبیل

آسفالت معابر مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت بیش از۵۲ کیلومتر پروژه روکش آسفالت در سراسر استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم‌اله وثوقی در مراسم افتتاح روکش آسفالت پروژه راه روستایی شویر شهرستان کوثرگفت: در هفته دولت بیش از ۵۰ پروژه در حوزه راهداری با اعتبار بالغ بر ۳۶۵ میلیارد تومان به بهره‌ برداری رسید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه ۶ کیلومتر از روکش آسفالت محور اصلی پارس آباد –بیله سوار با ۵ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری رسیده است افزود: در این ایام  ۱۳ هزار متر مربع از پروژه روکش آسفالت جاده میانگذر شهرستان اصلاندوز با ۶ میلیارد تومان هزینه و همچنین بهسازی و آسفالت راههای روستایی کچی قشلاقی،قهرمانلو،و قنبرلوی وسطی بطول ۵/۴ کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بره برداری رسید.

عضو شورای اداری استان اردبیل دراین مدت افتتاح ۵/۲ کیلومتراز قطعه اول پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت محور عربلو-حاج عوض را با ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های مهم این شهرستان عنوان کرد و خاطرنشان شد:همزمان با این طرح ها، بهسازی و آسفالت راه روستایی هزار کندی،حاج رحیم و حاج حسن نیز بطول ۵/۳ کیلومتر و با ۷۰ میلیارد ریال هزینه کرد تقدیم مردم شریف و پرتلاش منطقه در شهرستان پارس آباد شد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل به افتتاح  ۱ کیلومتر ازپروژه روکش آسفالت راه روستایی مزرعه خلف-آلوچ با ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت:۴ ونیم کیلومتر از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی گل چشمه با ۷ میلیارد تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی تعریض و حذف نقاط پرحادثه پیچ قصابه را از دیگر طرح های مهم افتتاحی این شهرستان در هفته دولت برشمرد و گفت:طول این پروژه ۵۰۰ متر است که برای اتمام آن ۴ میلیارد تومان هزینه شده تا مردم و مسافران با ایمنی بیشتر در مسیر تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ایام هفته دولت بهسازی و روکش آسفالت ۷۰۸ کیلومتر از محور انجیرلو-بیله سوار را با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال یادآور شدو اظهار داشت:همزمان با هفته دولت ۲ کیلومتر از آسفالت راه روستایی توسانلو نیز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گرمی تقدیم مردم منطقه شد.

وثوقی با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر از عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور گرمی –انگوت نیز در هفته دولت به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته افزود:لکه گیری و روکش آسفالت ۷ کیلومتر از راههای اصلی و۹۵ هزارمتر از راههای روستایی شهرستان نیر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاح شده راهداری استان اردبیل در هفته دولت بود.