شناسهٔ خبر: 115579 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون رییس جمهور ؛

۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

افتتاح مسکن ملی استان قم با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ۱۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، شاهچراغی استاندار قم در آیین افتتاح 180 واحد مسکونی طرح نهضت ملی که با حضور قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، اظهار کرد: تمام مدیران استان در امر ساخت مسکن همت و تلاش مضاعف داشته باشند تا کمبود های سالیان گذشته جبران شود.

وی افزود: روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن در پروژه هایی که از قبل شروع شده اند و در اراضی 560 هکتاری شتاب بگیرد تا مسئله تامین مسکن مناسب و با کیفیت که از مهمترین مسائل خانواده ها است حل شود.

شاهچراغی به مسئله تقسیط وام 400 میلیونی اشاره کرد و گفت: موضوع وام کشوری بوده و مختص استان قم نیست  با این حال در جلسه  استانداران که با حضور و ریاست رییس جمهور که طی روزهای آتی برگزار می شود، اولین مسئله که از سوی استان قم مطرح می شود موضوع سنگین بودن اقساط وام 400 مییلونی طرح نهضت ملی مسکن و درخواست حل مسئله است.

گفتنی است پروژه 180 واحدی زیتون شش با مساحت 11 هزار مترمربع و زیربنایی کل  25 هزار متربع از مردادماه 1399 شروع شد که امروز و در هفته دولت تحویل متقاضیان شد.118 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد که حدود 70 میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بوده است.