شناسهٔ خبر: 115584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین اعلام کرد:

تسطیح و رگلاژ۳۰۰ کیلومترازحریم راههای شهرستان نمین

تسطیح محورهای روستایی سنجله و گرداسه در شهرستان پیرانشهر رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:۳۰۰ کیلومتر ازحریم راههای اصلی و شنی شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،مهدی آزاد در بازدید از راه های روستایی محور عنبران با بیان اینکه هموارسازی و بهسازی راههای اصلی و روستایی با هدف تسهیل در ر فت وآمد مردم از اولویت های مهم راهداری است گفت:در مدت یاد شده راهداران با استفاده از هزار تن آسفالت سرد وگرم محورهای مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه پل زیرگذر ورودی جدید نمین با استفاده از صد تن آسفالت رگلاژی آماده  شده تصریح کرد:ده کیلومتر از حریم راههای شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته شانه سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین درمدت یاد شده جهت ارتقای ایمنی راهها خط کشی ۱۲۰کیلومتر ازمحورهای مواصلاتی این شهرستان را یادآور شدو اظهارداشت:۱۱۰ کیلومتر از حریم جاده های این شهرستان در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران از زباله پاکسازی شده است.

آزاد حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و عنوان کرد:با حضور۱۷۵ مورد گشت راهداری درمحورها،  تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۶۷مورد ساخت وساز غیر مجاز متوقف،۳۰ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۴ مورددستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

وی در ۵ ماهه گذشته از جابجایی ۴۷۰ هزار تن کالا در شهرستان نمین خبرداد و تصریح کرد:درمدت یاد شده ۱۹ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین جابجایی بیش از۳ هزار نفر مسافر را از طریق ۲ پایانه مسافربری این شهرستان در ۵ ماهه گذشته یادآور شدو خاطرنشان کرد:۲۴ شرکت حمل ونقل کالا نیز در این شهرستان آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

آزاد شستشوی ۱۵ هزار عدد از تابلو ها،جمع آوری و بازسازی ۴۳۶ عدد از تابلوهای فرسوده،انجام ۷۱۰ کامیون ریزش برداری،اصلاح وبازسازی ۸۵ شاخه گاردریل،رنگ آمیزی ۷۴ متر مربع از سرعتکاهها،ایمن سازی ۴۰۰ عدد از تیرهای روشنایی با دپوی خاکی و ۵۲ متر مکعب عملیات پاکسازی کانال را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان نمین در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

وی با بیان اینکه اداره راهداری نمین مسئولیت نگهداری از۳۶۷ کیلومتر ره ارتباطی را برعهده دارد گفت:از این مقدار۴۵ کیلومتر راه اصلی،۳۶ کیلومتر راه فرعی،۱۹۲ کیلومتر راه آسفالته روستایی،۳۴ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.