شناسهٔ خبر: 115593 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک:

۲۴تن آسفالت گرم برای لکه گیری راه‌های آبیک مصرف شد

ببینید/ لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور قاین-خواف رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ی شهرستان آبیک گفت:در مرداد ماه امسال ۲۴تن آسفالت گرم برای لکه گیری محور توداران-دارالسرور این شهرستان مصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، جواد افشار با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط این اداره در مرداد امسال گفت:در این مدت عملیات خاکی با حجم ۸هزار مترمکعب به منظور تعریض، افزایش دید و جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه در محور خاکعلی-کارخانه قند بخش بشاریات اجرا شد.

وی از شناسایی ۵تخلف در حوزه حریم راه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت:این تخلفات مربوط به زراعت در حاشیه محور هزارجلفا -قره قباد –قزانچال و نصب تابلو در محور خاکعلی بوده‌اند که مورد پیگیری قضایی قرار گرفتند.

افشار، تسطیح و پاکسازی و ریگلاژ شانه راهها به میزان ۱۰۵هزار متر مربع، قنوزنی در ۱۳ کیلومتر از راه های استان، اصلاح شیب شیروانی به میزان ۲هزار متر مکعب، و شستشوی ۱۸۰عدد تابلو و علایم جاده ای را از دیگر فعالیت های انجام شده از سوی راهداران این شهرستان در مردادماه عنوان کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آبیک افزود:در این مدت در حوزه حمل و نقل نیز ۱۷گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر توسط گشت‌های بازرسی این شهرستان انجام شد.