شناسهٔ خبر: 115598 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس ستاد ارتش به وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته دولت

بزرگداشت هفته دولت آذربایجان غربی رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با در پیامی هفته دولت را به وزیر راه و شهرسازی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی به رستم قاسمی،‌ وزیر راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر،‌هفته دولت را به وی تبریک گفت و توفیق روزافزون برای این مقام مسئول را از خداوند متعال خواستار شد.

در متن این پیام آمده است: فاجعه غم‌انگیزی که چهره شهریورماه را خون‌رگ کرد، در تاریخ شکوه‌همند انقلاب اسلامی زنده ماند و مکر ام‌الفساد قرن و دست‌نشاندگان داخلی‌اش را خنثی ساخت و به تعبیر رسای امام راحل گوهر گران‌بهای «انسجام» را به ارمغان آورد. رجایی و باهنر سمبل‌های راستین ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم ظالمان بودند که از زلال معرفت عاشورا جرعه گرفتند و درس رفیع ایثار و شهادت را از مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) آموختند و با نثار خون پاکشان به مسلخ عشق گام نهادند و گلواژه اقتدار و عزت را با خون و غرور خویش نگاشتند و شهادتشان ضامن اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: هفته اول شهریورماه که با نام و یاد شهیدان والامقام «رجایی و باهنر» مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده را به جنابعالی و سایر دولتمردان خدوم متعهد، متخصص و با ایمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی و سایر دولتمردان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.