شناسهٔ خبر: 115601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای مدیریت مطلوب سفرهای جاده ای صورت گرفت:

تقدیر معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان

تقدیر از محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعطای لوح، از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به پاس اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مطلوب سفرهای جاده ای تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، داریوش امانی، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به پاس اقدامات انجام شده در راستای مدیریت مطلوب سفرهای جاده ای تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است:

بدون تردید زحمات و تلاش های انجام شده طی سال های اخیر در جهت پیشبرد و برنامه های ایمنی و ترافیک، مرهون همکاری های صمیمانه همه دلسوزان و خدمت گزارانی است که اندیشه آنان در راستای عشق به نظام و سربلندی و اعتلای کشور عزیز و اسلامی بوده است.

مدیریت مطلوب سفرهای جاده ای خاصه در ایام ویژه و مناسبت های مختلف که حاکی از تعامل ارزشمند راهداری و حمل و نقل جاده ای و دستگاه های مختلف از جمله پلیس راه می باشد، در آستانه نشست مشترک با پلیس راه راه راهور، فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ مردانی است که اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته و با کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمینه استقرار نظم و آرامش ایمنی سفرها و کاهش سوانح رانندگی را در کشور فراهم ساختند.

از این رو از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان که با تعامل و عملکرد مطلوب، رضایتمندی کاربران سفرهای جاده ای را رقم زدید تقدیر و تشکر نموده و به پاس قدردانی از زحمات و همکاری و همراهی ارزشمند، این لوح تقدیر اعطا می شود. از خداوند قادر و توانا توفیق بیش از پیش جنابعالی را در عرصه زندگی توأم با نعمت سلامت و تندرستی مسئلت می نماید.