شناسهٔ خبر: 115625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد :

انجام عملیات اجرایی احداث بزرگراه به طول ۳۰ کیلومتر در استان

مجتبی دائی دائی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیش از ۲۰ پروژه در حوزه راهسازی و احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی در سطح استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، مجتبی دائی دائی با اشاره به عملکرد یکساله دولت در حوزه مهندسی و ساخت عنوان کرد: عملیات اجرایی بهسازی، تعریض و احداث باند دوم در بیش از ۳۰ کیلومتر در محورهای بوئین زهرا - دانسفهان - سه‌راهی رحیم‌آباد، سه‌راهی شامی‌شاپ - اک، آوج - رزن، سه‌راهی سلطانیه - ابهر - تاکستان (تقاطع فارسجین) با وجود محدودیت‌های اعتباری در حال پیگیری و انجام است. 

وی افزود: عملیات اجرایی احداث راه اصلی تاکستان - آقچه‌کند - نیکویه به طول شش کیلومتر و احداث راه اصلی نهاوند - ضیاءآباد - آبترش در دست مطالعه، طراحی و اجرای عملیات عمرانی است.

دائی دائی به تکمیل پل رجایی‌دشت و احداث پل زیرگذر حصار خروان اشاره کرده و اضافه کرد: اجرای تابلو و علائم و همچنین روشنایی تقاطع غیرهمسطح محور ضیاآباد با آزادراه قزوین زنجان هم در دست انجام است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی درباره احداث ساختمان های دولتی و خدمات روبنایی در استان گفت: عملیات اجرایی، احداث و تکمیل ساختمان های دولتی  (مصلی تاکستان، فرمانداری آوج  و مجتمع فرهنگی دینی الوند) وعملیات اجرایی، احداث و تکمیل خدمات روبنایی در مهرگان (کلانتری، بازارچه مهرگان و مسجد جواد الائمه) از دیگر اقدامات دولت سیزدهم به شمار می رود.

وی در پایان به بهسازی معابر بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا (ولیعصر و طالقانی)، آبیک (محله فردوس) و اقبالیه نیز اشاره کرد.