شناسهٔ خبر: 115637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از هفته دولت اتفاق افتاد؛

افتتاح ۲۶ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شرق به غرب کشور در استان بوشهر

افتتاح جاده بزباز بندو - استان بوشهر همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر و معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ۲۶ کیلومتر از راهگذر بزرگ‌راهی شرق به غرب کشور در محور بزباز به بندو در شهرستان عسلویه استان بوشهر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر، همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ۲۶ کیلومتر از راهگذر بزرگ‌راهی شرق به غرب کشور در محور بزباز به بندو در شهرستان عسلویه استان بوشهر گشایش یافت.

استاندار بوشهر در این آئین گفت: راهگذر بزرگ شرق به غرب کشور به طول یک هزار و ۸۵۰ کیلومتر است که از پاکستان و ایران عبور می کند و به کشور عراق می‌رسد.
احمد محمدی زاده افزود: ۲۶ کیلومتر از این کریدور بزرگراهی در استان بوشهر قرار دارد.
وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
استاندار بوشهر گفت: اجرای پروژه بز باز - بَندو  یکی از پروژه‌های مهم مورد درخواست در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر بود که با اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به این طرح از الان به بعد باید به باقی مانده پروژه متمرکز شویم.
محمدرضا کدخدازاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز گفت: ۱۸ کیلومتر باقیمانده از این قطعه در کمربندی کنگان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.