شناسهٔ خبر: 115674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی:

حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگر باعث سعادت و خوشایندی است

مازندران مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی درسفر سه روزه خود به استان مازندران که با هدف دیدار وسرکشی از خانواده شهدای وزارت راه و شهر سازی بود با کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به گفتگو نشست و اظهار داشت: حضور در جمع خانواده های شهدا و ایثارگر باعث سعادت و خوشایندی است.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی ازمازندران ،حمید مردانیان خاطر نشان ساخت:  با ارزشمند شمردن عملکرد و اقدامات و تلاش بی وقفه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در راستای رفع موانع موجود در حوزه تبدیل وضعیت نیروهای خانواده های شهدا، جانباز و ایثارگر شاغل قابل تقدیر است.

وی بر ضرورت نام گذاری ساختمان‌های اداری متعلق به وزارت راه و شهرسازی به نام مقدس شهدای استان تاکید کرد.

وی در ادامه به برنامه گسترده دشمنان اسلام و ایران برای تضعیف این نظام مقدس اشاره و اظهار داشت : در هشت سال دفاع مقدس دشمن متجاوز با تمامی امکانات و تجهیزات به روز نظامی خود و حمایت همه جانبه سران استکبار نتوانست بر اراده و ایمان جوانان رشید این مرز و بوم پیروز گردد ، چراکه جوانان ما نیروی ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند. در حال حاضر نیز با توجه به اینکه دشمنان نظام با ایجاد جنگهای روانی و تبلیغات گسترده فرهنگی قصد ضربه زدن به نظام را دارند ، همین دو عنصر مهم و حیاتی اعتقاد و ایمان و عشق به رهبری و ولایت می تواند بهترین راهکار در مقابله با این تجاوزات باشد.

 حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز در این نشست ضمن خیر مقدم عنوان کرد: سفر سه روزه دکتر حمید مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در استان مازندران می تواند زمینه ساز و توسعه دهنده ی اقدامات صنفی و فرهنگی در ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در مازندران باشد .

وی افزود: به واسطه حضور دکتر مردانیان در استان در روزهای اخیر تجدید دیداری با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان،غبار روبی از مزار شهدا و ملاقات با استاندار در برنامه سفر ایشان قرار دارد .

 جهانیان خاطر نشان ساخت: دولت سیزدهم تدابیر خوبی برای ارزش گذاری به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران اندیشیده که تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران یکی از اقدامات است.