شناسهٔ خبر: 115685 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام گرفت؛

افتتاح پروژه‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سرایان در هفته دولت

WhatsApp Image 2022-08-30 at 14.07.16.jpeg در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان سرایان پروژه های این شهرستان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور بسطاق _ کرغند به عنوان پروژه منتخب در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور استاندار خراسان جنوبی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، فرماندار  شهرستان سرایان، امام جمعه سرایان و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سرایان و همچنین جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان افتتاح شد.

جواد قناعت خراسان جنوبی ضمن بازدید از پروژه های منتخب شهرستان سرایان اظهار کرد: عملکرد و فعالیت های راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان را مطلوب و موثر دانست .

امام جمعه سرایان نیز در این مراسم گفت: فعالیت ها و  کارهای جهادی و شایسته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  برای بهره مندی بیشتر هم استانی ها از خدمات جاده ای قابل تقدیر و تشکر است.

گفتنی است؛ پروژه روکش آسفالت حفاظتی محور بسطاق _ کرغند به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتبار 120 میلیارد ریال به بهر برداری رسیده است.

لازم به ذکر است در هفته دولت 5 پروژه در حوزه های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه و تعمیر و تبدیل آبنما و پل در شهرستان سرایان به بهره برداری رسیده است.

پروژه تبدیل آبنما به پل ده دهانه بند نو، روکش آسفالت محور سه قلعه-آیسک، اجرای لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی محور سه راهی روم-سرایان و اصلاح و ایمن سازی نقطه پرحادثه پیچ چاه طالب برای بهره مندی بیشتر کاربران جاده ای از جمله پروژه های قابل بهره برداری این شهرستان در هفته دولت است.