شناسهٔ خبر: 115698 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت؛

رونمایی از ۵۰ واحد آزمایشگاه محلی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

کیانپور مراسم رونمایی و آغاز به کار ۵۰ واحد آزمایشگاهی جدید با حضور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز،‌ هشتم شهریور مراسم رونمایی و آغاز به کار ۵۰ واحد آزمایشگاهی جدید با حضور مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این مراسم گفت: بیش از یکصد نیروی متخصص و توانمند با حضور در ۱۴ استان کشور و به کارگیری تجهیزات منحصربه فرد متناسب با نیازهای پروژه‎ در آزمایشگاه‌ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استانداردهای تدوین شده داخلی و بین‌المللی و متناسب با نیاز فنی پروژه‌های عمرانی کشور ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه‌های عمرانی هستیم،‌ عنوان کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و همزمان پنج واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

کیانپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند،‌گفت: تمامی این پروژه‌‎ها از پروژه‌‎های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می‌شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه دو آزادراه تهران- شمال، ساختمان‌های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می‌توان برشمرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت دو ساعت باحضور نیروهای متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی، به منظور انجام بیش از ۶۳۰ مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه‌های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای محلی رونمایی شده در استان‌های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحدها ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفیدو کاهش هزینه احداث پروژه ها کمک می‌کند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این مراسم احمدنوعی قالیباف مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران نیز ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از عملکرد واحدهای آزمایشگاهی مستقر در سراسر استان و همچنین اهم اقدامات این آزمایشگاه ارائه و به تشریح عملکرد پنج واحد جدید پرداخت.

قالیباف اظهار کرد: طی دو سال گذشته آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان تهران موفق شده است ۱۷ واحد محلی را در پروژه‌های مهم عمرانی ملی و استان مستقر و با ارائه خدمات منحصربه فرد نقش آفرینی تاثیرگذاری در پروژه‌های عمرانی استان تهران داشته باشد.