شناسهٔ خبر: 115717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی خبر داد:

۴ کیلومتر از بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال، آماده بهره‌برداری 

دکتر حمزه لو  مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از عملیات آسفالت بزرگراه نقده-پیرانشهر گفت: قطعه اول احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به طول ۱۰ کیلومتر بوده و ۴ کیلومتر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو در بازدید استاندار آذربایجان غربی از  بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین، ادامه داد: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین نیز از کیلومتر ۱۰ شروع و تا کیلومتر ۳۲ ادامه دارد. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار برای قطعه دوم این طرح پیش‌بینی شده است.

حمزه لو تأکید کرد: با توجه به بازگشایی مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین عملیات ساخت و توسعه بزرگراه نقده - پیرانشهر با سرعت در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: عملیات ساخت در باقی قطعه‌های پروژه احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به طول  ۶۰ کیلومتر نیز با سرعت در حال انجام است.

بزرگراه بین‌المللی نقده پیرانشهرتمرچین به دلیل بازگشایی پایانه مرزی برای تردد زائران اربعین حسینی و همچنین در راستای اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.