شناسهٔ خبر: 115729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 در بازدید مدیرکل سازمان بازرسی آذربایجان‌غربی تاکید شد:

لزوم مشارکت واحدهای تولیدی و صنعتی در بهسازی و توسعه جاده ارومیه-ریحان‌آباد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای باسرعت پروژه‌های راهسازی به ویژه تکمیل بهسازی و توسعه محور پرتردد ارومیه-ریحان‌آباد و شهرک صنعتی فاز ٢ نیازمند تأمین اعتبار و حمایت واحدهای تولیدی و صنعتی از ارتقای کیفیت این محور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه لو در بازدید مدیرکل بازرسی استان از محور ارومیه-ریحان‌آباد و شهرک صنعتی فاز ٢ گفت: ۵٠ درصد محور به طول ١٣ کیلومتر بهسازی شده که تاکنون ٧ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

وی ادامه داد: همچنین عملیات بهسازی در٣ کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد و شهرک صنعتی تا سه راهی قهرمانلو نیز اجرایی می‌شود و در حال حاضر ٢ کیلومتر از این مسیر آسفالت می‌شود و به زودی زیربار ترافیک می‌رود.

روح‌اله محبوبی، مدیرکل بازرسی استان در بازدید امروز از عملیات آسفالت جاده ارومیه- ربحان‌آباد بر توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی به تکمیل پروژه‌های راهسازی تأکید کرد و گفت: احداث محور ارومیه_ریحان‌آباد با سرعت اجرا شده و پیگیری‌های لازم جهت تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل آن در دست اقدام است.

پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود. سال گذشته، قطعه اول و دوم این محور تکمیل شد. حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بازار مصرف، تسهیل در رفت و آمد ساکنان روستاهای اطراف و جایگزین جاده چی‌چیست و دسترسی به شهر جدید گلمان از مهم‌ترین مزایای ساخت و توسعه این جاده محسوب می‌شود.