شناسهٔ خبر: 115779 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

بازدید از پروژه احداث باند دوم محور شهرکرد - شلمزار

بازدید از محور شهرکرد شلمزار استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور اطلاع از روند پیشرفت پروژه مهم محور شهرکرد ـ شلمزار ار همه قسمت های این پروژه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در این بازدید با اشاره به اهمیت بالای این پروژه و حجم تصادفات، برلزوم تکمیل این محور در کمترین زمان تأکید کرد.

وی همچنین بهره برداری از بخش های تکمیل شده این محور را خواستار شد و با تأکید بر لزوم همکاری مردم و کشاورزان در تکمیل این پروژه مهم و حیاتی استان، از مدیران راه و شهرسازی و فرمانداران کیار و شهرکرد خواست؛ ضمن تعامل با مردم، به شکل قانونی تملک اراضی باقی مانده را پیگیری و مشکل اتصال کامل محور را حل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هم در این بازدید در خصوص ماده ۵۶ و استفاده از تسهیلات بانکی این پروژه گفت: ضمانت نامه از طریق سازمان برنامه و بودجه تحویل بانک گردیده و منتظر تخصیص وام از طریق بانک رفاه هستیم. حسینعلی مقصودی از ابلاغ ۶۰ میلیارد تومان به این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز خبر داد و گفت: به زودی این اعتبار نیز تخصیص داده خواهد شد.

وی تکمیل این پروژه بسیار مهم را نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و افزود: در صورت تآمین منابع بانکی و اعتبارات سفر، تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از کل پروژه به طول ۲۶ کیلومتر خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همچنین از نصب علائم و بهره برداری از ۱۰ کیلومتر این محور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تا یک ماه آینده پل مهم خراجی نیز در این محور تکمیل و بازگشایی می شود و تعدادی از نقاط حادثه خیز در این مسیر پرتردد حذف خواهد شد.

پروژه احداث باند دوم شهرکرد ـ شلمزار به عنوان بخشی از محور شهرکرد ـ بازفت ـ مسجد سلیمان در دو قطعه ۱۳ کیلومتری از سه راه خوزستان در شهرکرد تا سه راهی امیرآباد در شهرستان کیار توسط دو شرکت پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.