شناسهٔ خبر: 115789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در حاشیه اولین همایش تجلیل از ۳۵۶ جانباز، رزمنده، فرزندان معظم شهدا و یادواره ۱۶ شهید ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهر سازی در استان مازندران گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، اولین همایش تجلیل از ۳۵۶ جانباز،رزمنده،فرزندان معظم شهدا و یاد واره ۱۶ شهید ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهر سازی در استان مازندران با حضور حمید مردانیان مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت راه و شهرسازی،مدیران کل ادارات تابعه راه و شهر سازی ، مشاور استاندار در امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حسن جهانیان در حاشیه این همایش برگزاری یادواره های شهدا را موجب تجدید روحیه خدمت کارکنان دانست و این امر را از یادآور آرمان های شهدا و ایثارگران برشمرد.

وی افزود: ایثارگران و جانبازان سرافراز عاملان تولید امنیت، عزت، منزلت و اعتبار برای ایرانیان هستند و با تقویت و حفظ روحیه ایثارگری می‌توانیم بر تمام مشکلات فائق آئیم.

جهانیان  تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با حرکت در مسیر شهدا، صبر و استقامت پیشه کردند و ما باید همواره قدردان آن‌ها باشیم.

وی در خاتمه گفت: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول بوده و باید هرچه در توان داشته دین خود را به آنان ادا کنیم ، هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.