شناسهٔ خبر: 115806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت:

۵ پروژه راهداری در شهرستان کارون افتتاح شد

افتتاح رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کارون از افتتاح پنج پروژه راهداری در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمد سیاحی اظهار کرد: با اجرای پروژه های راهداری در کمربندی قلعه چنعان شاهد کاهش حوادث رانندگی به میزان ۸۰ درصد شدیم  و همچنین در کمربندی جدید بعد از بررسی و شاهد به صفر رسیدن حوادث رانندگی در آن نقطه شدیم که جا دارد از دست اندرکاران این پروژه و همکاری پلیس راه در زمینه کارشناسی تشکر کنیم.

وی افزود: پنج پروژه که افتتاح شدند شامل احداث آبرو باکسی محور کارون آبادان به طول ۳ کیلومتر ، اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع کمربندی جدید و قدیم، لکه گیری و روکش محور کارون - آبادان، احداث جداکننده میانی (جدول کاری) کمربندی جدید، اجرای حفاظ بتنی پل های محور کارون- آبادان که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کارون بیان کرد: همچنین دو پروژه اجرای جداکننده میانی (نیوجرسی مفصلی) به طول ۷ کیلومتر محور کارون آبادان و اجرای شبکه روشنایی محور کارون آبادان به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی شدند.