شناسهٔ خبر: 115823 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در قزوین مورد توجه جدی بوده است

سید علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بازدید سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هـیئت همراه از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مهرگان گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در قزوین مورد توجه جدی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، سیدعلی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این بازدید که در آخرین روزهای هفته دولت انجام شد، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی واحدهایی که با استفاده از روش‌های فناوری نوین ساخت احداث می‌شوند آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.

وی افزود: ضرورت تسریع در احداث پروژه، تلاش برای کاهش هزینه و همچنین افزایش بهره‌وری از جمله مواردی است که در بکارگیری روش‌های فناورانه‌ی نوین ساخت مد نظر قرار دارد.

هاشمی همچنین از عزم کارشناسان مرکز تحقیقات به ویژه بخش مهندسی سازه در نظارت تخصصی بر طراحی و ساخت این پروژه صنعتی سازی استان قزوین، قدردانی کرد و افزود: هماهنگی تنگاتنگ فی‌مابین مجری پروژه با دستگاه نظارت استان و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ضامن دستیابی به کیفیت برتر، قیمت تمام شده منطقی و سرعت ساخت این پروژه در بستر نهضت ملی مسکن استان قزوین دانست.