شناسهٔ خبر: 115828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد:

جذب مشارکت های بانکی برای تکمیل بزرگراه محور انگوت - قره آغاج

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از جذب مشارکت های بانکی برای تکمیل و تسریع در اجرای پروژه چهار خطه محور انگوت قره آغاج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، ولی اسماعیلی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب اظهار کرد : چهارخطه شدن محور انگوت - قره آغاج یکی از پروژه های اولویت دار منطقه و از مطالبات مهم اهالی بود.

وی ضمن قدردانی از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل جهت اجرای این پروژه مهم و در جهت تامین منابع مالی برای این پروژه قول مساعد داد.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی از اختصاص حداقل ۱۰۰ ویا حداکثر ۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی از محل ماده ۵۶ مشارکت های بانکی برای پیمانکار این پروژه خبرداد و بیان کرد : امیدوارم با اختصاص این منابع با اهتمام جدی پیمانکار در ادامه پروژه به مسیر اصلی خود وصل شده و عملیات اجرایی آن سرعت بگیرد.

اسماعیلی به اجرای روکش آسفالت و انجام آسفالت ریزی در تمامی محورهای استان اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: استان اردبیل امسال با انجام چند صد هزار تن آسفالت ریزی از استان های پیشرو و برتر در کشور است که در ۸ سال گذشته این حجم از آسفالت ریزی بی سابقه بوده است.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی در جهت توسعه ترانزیتی و فراهم شدن بستر توسعه پیگیری جدی راه آهن اردبیل مغان را از مسئولان استانی بخصوص استاندار خواستار شد و افزود : مقدمات این پروژه فراهم شده و ۳۰ کیلومتر از این پروژه نیز آماده کلنگ زنی است.

اسماعیلی خروج شهرستان انگوت از بن بست ، جذب توریست و سرمایه گذار به منطقه را از مزایای مهم این پروژه برشمرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیگیری ، ساخت و اجرای پروژه های مهم راه همچون بزرگراه بیان کرد : تمام تلاش بنده براین است تا با جذب منابع برای راههای استان کمک حال این اداره کل در اجرای هرچه سریعتر پروژه ها باشیم.

نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی رمز ماندگاری و جاودانگی شهید رجایی و باهنر را در دلهای مردم خدمت صادقانه و برای رضای خدا و خلق خدا عنوان کرد و اظهارداشت : اگر می خواهیم به اعتماد مردم صادقانه پاسخ دهیم و در دل آنها جای کنیم باید جهادی عمل کرده و به دور از منفعت شخصی برای ملت و مملکت تلاش کنیم.