شناسهٔ خبر: 115857 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان خبر داد:

اعزام زائران گروهی اربعین مازندران به مرز مهران

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اعزام زائران گروهی اربعین مازندران در قالب ۷ دستگاه ناوگان اتوبوسی به مقصد مرز مهران با نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی عاشقان و محبان اهل بیت (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،ابوالفضل صفری تصریح کرد: اعزام گروهی زائران با محوریت ستاد اجرائی امام و در قالب گروه‌های هدف شامل کمیته امداد .... و با تامین و در اختیار قرار دادن ناوگان عمومی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استان مازندران با ۷ دستگاه ناوگان اتوبوس ۴۴ نفره و ۳۰۰ زائر به مرز مهران اعزام تا با حضور در همایش عظیم اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز کنند.

 ابوالفضل صفری با اشاره به اینکه بلیط اتوبوس زائران اربعین صرفا  با ارائه کارت ملی زائر به نامش صادر می‌شود، اظهار کرد: اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرزها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی افزود: زائران به تبلیغات و خبرها در فضای غیررسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به صورت پیش‌فروش و یا سرویس‌های دربستی توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

صفری تاکید کرد: بلیط اتوبوس بین شهری به مقصد مرزهای خروجی اربعین صرفا به صورت روزفروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

معاون حمل و نقل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از زائران خواست تا برای تسهیل بازگشت به استان، ارائه خدمات بهتر ناوگان مسافری و کاهش زمان انتظار پس از پایان زیارت در زمان شروع حرکت به مرز مهران نام مرز ورودی به داخل کشور(مهران، شلمچه، چزابه، خسروی و...) را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند.