شناسهٔ خبر: 115861 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون امور عمرانی استاندار عنوان کرد؛

رتبه برتر راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در اجرای پروژه‌های عمرانی ۱۴۰۰

رتبه برتر راه و شهرسازی از اداره کل راه و شهرسازی به عنوان دستگاه برتر در اجرای پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین معرفی دستگاه های برتر پروژه های عمرانی 1400، راه و شهرسازی را بر اساس معیارهای کارگروه نظارت استان همچون شاخص های عملکرد وکیفیت اجرای پروژه ها، به عنوان دستگاه برتر استان معرفی کرد.

علی حیدری با بیان اینکه پروژه های عمرانی استان در سال گذشته از روند مطلوبی برخوردار بوده است افزود: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر به کارگاه بزرگ فعالیت های عمرانی تبدیل شده که این ویژگی، نویدبخش پیشرفت همه جانبه استان در بخش های مختلف است.

وی همچنین محدودیت اعتبارات را چالش همیشگی پروژه های عمرانی دانست و ادامه داد: سفر ریاست جمهوری به استان و اعتبارات بسیار خوب مصوبات این سفر، تحول بزرگی در روند اجرای پروژه های استان ایجاد نموده است و با ابلاغ اعتبارات سفر به خصوص در حوزه عمرانی و زیرساختی، طی دو سال آینده بسیاری از پروژه های مهم نیمه کاره استان در حوزه زیرساخت و راه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

در این نشست همچنین سه پروژه بزرگ راه استان شامل احداث کنارگذر شمالی شهرکرد ـ احداث کنارگذر شمالی بروجن و محور بروجن ـ لردگان، به لحاظ معیارهای شورای فنی استان جزء ۱۰ پروژه برتر استان معرفی و از پیمانکاران، مشاورین و ناظران آنها تقدیر شد.