شناسهٔ خبر: 115867 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در آستانه اربعین حسینی اتفاق افتاد؛

بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی امروز با حضور در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان آخرین اقدامات درخصوص سفر زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز پنجشنبه دهم شهریورماه، علی جعفری، مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی به همراه حسین مذنب، نماینده تام الاختیار وزیر و دبیر اجرایی ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با حضور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته درخصوص سفر هوایی زوار اربعین قرار گرفتند. 

در این بازدید سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به ارائه توضیح درباره امکانات و تدابیر اندیشیده شده برای سفرهای هوایی ایام اربعین با اشاره به تجربه موفقیت آمیز در عملیات اعزام حجاج ار ترمینال شماره ۲ سلام در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) پرداخت. 

همچنین سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ادامه این بازدید  تعداد و نحوه جانمایی موکب ها و چگونگی  پذیرایی از زائرین و سیر حرکت  زائرین اربعین و اقدامات انجام شده به منظور ایجاد تسهیلات لازم در ترمینال سلام را تشریح کرد.

گفتنی است از شنبه ۱۲شهریور کلیه پروازهای عتبات(نجف، بغداد) از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) انجام می شود.